Επιστολή Α' Περικλή Κουζουτσάκογλου από το Αλάτσαμ (Μεγαλέμπορου)

Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

(Φιλοξενήσαντος εις την οικίαν του τον αρμοστήν της Αγγλίας εν Αμισώ. Αυτό εχρησίμευσεν ως αφορμή της καταδίκης του)


Αγαπητή και ποθητή Μαξιμιλιανή και προσφιλέστατά μου τέ­κνα!
Μετά βαρυαλγούσης καρδίας σήμερον σου γράφω τας ολίγας ταύτας λέξεις και εάν περιέλθη εις χείρας σας η ιδιόχειρος αύτη επιστολή μου, θεωρώ καλόν να την έχητε ως ενθύμιον.
Ιδού βλέ­πων την σημερινήν κατάστασιν, προβλέπω ότι το νήμα της ζωής μου κόπτεται από αυτόν τον κόσμον.
Επί 24 ολόκληρα έτη εζήσαμεν ομού με άμεμπτον αμοιβαίαν αγάπην και διήλθομεν πολλάς και καλάς ημέρας ευτυχίας. Ίσως ως άνθρωποι και χωρίς να το θέλωμεν εψυχράναμεν ο είς τον άλλον.
Ο Πολυεύσπλαχνος Θεός ας συγχωρήση απάσας τας αμαρτίας ημών και συγχώρησέ με ...
Ενταύθα δεν παραλείψαμεν τας προς τον Ύψιστον δεήσεις ημών και καθ' εκάστην εξετελέσαμεν τα θρη­σκευτικά ημών καθήκοντα, ηξιώθημεν δε να μεταλάβωμεν και των αγίων και Αχράντων Μυστηρίων ,..
Ο παντοδύναμος να σας δώση υπομονήν και δύναμιν και θα σας δώση ... και συ θα παρηγόρησης τα φίλχατά μας τέκνα.
Μη λησμονήτε να πηγαίνετε εις την εκκλησίαν τακτικά ...
Ζήτε ως γνήσιοι ορθόδοξοι χριστιανοί ...
 Προς Θεού, προσέξατε μη αποσκιρτήσητε από την ορθόδοξον πίστιν μας. Έμαθον ότι ο υιός μου Κουζηνός εξωρίσθη και δεν αμφιβάλλω ότι τον εδολοφόνησαν. Είμαι βέβαιος ότι είναι πλησίον του Θεού, διότι ήτο αθώος και άκακος.
Ο μικρότερος υιός μου, σας μένει ως παρηγορία και όλοι σας εί­σθε υπεύθυνοι δια την ανατροφήν και εκπαιδευσίν του και επιθυμώ όπως καταβάλητε πάσαν εφικτήν προσπάθειαν και θυσίαν ... επι­στήσατε την προσοχήν σας και δια την ανατροφήν και εκπαίδευσιν της μικράς κόρης μου Τριανταφυλλιά.
Το πώς και πού θα ζήσητε, μόνον ο Πανάγαθος Θεός θα σας οδηγήση ...
Ήδη σας αφήνω εις την θέλησιν και επίβλεψιν του Υψίστου. Φροντίσατε να τιμήσητε το όνομα της οικογενείας ημών και προ­σέξατε να διαφυλάξητε την τιμήν σας.
Σας εναγκαλίζομαι όλους σας, σας γλυκοασπάζομαι και όταν έλθη η κατάλληλος στιγμή, σας περιμένω αθώους και αμέμπτους.

Μη λησμονήτε να μου κάμητε μνημόσυνον ... και να εμφυτεύσητε εις το πνεύμα των τέκνων μου ...



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © 2015 Santeos
| Design By Herdiansyah Hamzah