Από
το οπισθόφυλλο
Πτώματα ζώων σε
αποσύνθεση, καφέ πολυτελείας,
μια Διαβολογυναίκα Γυμνή και καταστερωμένη,
θύελλες στα μάτια των Ανδρών και οι Αθάνατοι
με τσίγκινα κουτάκια μπύρας στο χέρι…
μια Διαβολογυναίκα Γυμνή και καταστερωμένη,
θύελλες στα μάτια των Ανδρών και οι Αθάνατοι
με τσίγκινα κουτάκια μπύρας στο χέρι…
Τα σπλάχνα των
Ποιητών είναι το Φρούριο,
μ’ όλη την αποθηκευμένη Βία να κουρνιάζει.
μ’ όλη την αποθηκευμένη Βία να κουρνιάζει.
Σιλουέτες
παρακμιακές, που τίποτα δεν μισούν
και τίποτα δεν λατρεύουν.
και τίποτα δεν λατρεύουν.
Κι ένας θάλαμος
γεμάτος μωρά,
Μπλε-Κόκκινα-Πράσινα-Μαύρα-Κίτρινα.
Μπλε-Κόκκινα-Πράσινα-Μαύρα-Κίτρινα.
Μα όλα τα χρώματα
από μπογιές πλαστικές.
Το βράδυ οι Γυναίκες τα ’πλεναν πέρα στο Ποτάμι όλες ΜΑΖΙ και ΜΟΝΕΣ. Και τ’ άλλο πρωί οι Υπεύθυνοι τα ξανάβαφαν. Κι ο εφιάλτης δεν θα ’χε ποτέ ΤΕΛΟΣ!
Το βράδυ οι Γυναίκες τα ’πλεναν πέρα στο Ποτάμι όλες ΜΑΖΙ και ΜΟΝΕΣ. Και τ’ άλλο πρωί οι Υπεύθυνοι τα ξανάβαφαν. Κι ο εφιάλτης δεν θα ’χε ποτέ ΤΕΛΟΣ!
Οι εμμονές είναι
στη φορά των πτηνών…
Είναι ο Άνθρωπος
που έγινε «Ανιστορικός» ή
οι κατηγορίες που παρήγαγε για να περιγράψει το ΕΓΩ του;
οι κατηγορίες που παρήγαγε για να περιγράψει το ΕΓΩ του;
Τι σημασία έχει!
Η Γη, όπως και να
’χε, θα καταχτιόταν…
Η συγγραφέας
Η Ευαγγελία
Τυμπλαλέξη γεννήθηκε στο Μόναχο της Γερμανίας. Διδάσκει τη
γαλλική γλώσσα επί 25 συναπτά έτη. Το 2014 ξεκίνησε σπουδές στο Ελληνικό
Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, τις οποίες διέκοψε συνειδητά.
Το 2014 διακρίθηκε με τον τρίτο έπαινο απ’ την Εταιρεία Λογοτεχνών Πάφου για το αλληγορικό διήγημα «Στα ρηχά της κλεψύδρας», το οποίο άπτεται της θεματικής του Χρόνου και πώς αυτός επηρεάζει την ανθρώπινη οντότητα. Την ίδια χρονιά αποσπά το τρίτο βραβείο απ΄ το περιοδικό «Κελαινώ» για το ποίημα «Φουσκοθαλασσιά», το οποίο πραγματεύεται αλληγορικά τη θεματική της Ζωής, η οποία παρομοιάζεται με τη θάλασσα.
Το 2015 εκδίδεται το ποιητικό έπος «Φωνή βοώντος εν τη ερήμω» απ’ τις εκδόσεις Αγγελάκη, το οποίο συγγράφει μαζί με μαθήτριά της και αφορά το διαχρονικό χάσμα των γενεών.
Το 2017 οι εκδόσεις Ωρίωνας εκδίδουν την ποιητική της σύνθεση «Στις ακρώρειες της Μοναξιάς», που αφορά τον εκφυλισμό των σχέσεων ανάμεσα στα δύο φύλα, τα οποία ασφυκτιούν προσπαθώντας να επιτηδευτούν-αποδείξουν τον ρόλο τους ενστερνιζόμενα τις δοτές συμπεριφορές υπό το θεμελιακό πλαίσιο της Πατριαρχίας.
Το 2018 οι εκδόσεις Πηγή εκδίδουν την ποιητική της σύνθεση «Επιμενίδειος Οίστρος», μια αναφορά στην πορεία του Ανθρώπου -και κατ’ επέκταση της Ανθρωπότητας- από τη Γέννηση ως τον Θάνατο.
Ταυτόχρονα, πολλά κείμενά της έχουν δημοσιευτεί στα διαδικτυακά περιοδικά: Λόγιος Ερμής, Σφήκα, Αιολικά Γράμματα, Fractalart.
Το 2014 διακρίθηκε με τον τρίτο έπαινο απ’ την Εταιρεία Λογοτεχνών Πάφου για το αλληγορικό διήγημα «Στα ρηχά της κλεψύδρας», το οποίο άπτεται της θεματικής του Χρόνου και πώς αυτός επηρεάζει την ανθρώπινη οντότητα. Την ίδια χρονιά αποσπά το τρίτο βραβείο απ΄ το περιοδικό «Κελαινώ» για το ποίημα «Φουσκοθαλασσιά», το οποίο πραγματεύεται αλληγορικά τη θεματική της Ζωής, η οποία παρομοιάζεται με τη θάλασσα.
Το 2015 εκδίδεται το ποιητικό έπος «Φωνή βοώντος εν τη ερήμω» απ’ τις εκδόσεις Αγγελάκη, το οποίο συγγράφει μαζί με μαθήτριά της και αφορά το διαχρονικό χάσμα των γενεών.
Το 2017 οι εκδόσεις Ωρίωνας εκδίδουν την ποιητική της σύνθεση «Στις ακρώρειες της Μοναξιάς», που αφορά τον εκφυλισμό των σχέσεων ανάμεσα στα δύο φύλα, τα οποία ασφυκτιούν προσπαθώντας να επιτηδευτούν-αποδείξουν τον ρόλο τους ενστερνιζόμενα τις δοτές συμπεριφορές υπό το θεμελιακό πλαίσιο της Πατριαρχίας.
Το 2018 οι εκδόσεις Πηγή εκδίδουν την ποιητική της σύνθεση «Επιμενίδειος Οίστρος», μια αναφορά στην πορεία του Ανθρώπου -και κατ’ επέκταση της Ανθρωπότητας- από τη Γέννηση ως τον Θάνατο.
Ταυτόχρονα, πολλά κείμενά της έχουν δημοσιευτεί στα διαδικτυακά περιοδικά: Λόγιος Ερμής, Σφήκα, Αιολικά Γράμματα, Fractalart.
Το έργο της
βρίσκεται συγκεντρωμένο πλέον στον ιστότοπο www.exoria.granaziradio.com
Η παρουσίαση της
νέας ποιητικής της σύνθεσης με τίτλο "Βρυώδη Μαυσωλεία",
σε εικονογράφηση του Αλέξανδρου Τσαντίδη (Εικαστικός), θα
πραγματοποιηθεί στο ΠΑΚΕΘΡΑ, Μαρκ.
Μπότσαρη 20, στην Ξάνθη, Παρασκευή
22 Μάρτη στις 19:30.
Το έργο παρουσιάζεται υπό τη μορφή θεατρικού δρώμενου. Απαγγέλλουν από τη θεατρική ομάδα του 2ου ΓΕΛ Ξάνθης οι: Αθανασιάδου Κυριακή, Ασημίδης Γιώργος-Μάριος, Γκοβέσης Χρήστος, Μπούταλη Άρτεμη, Καρταλίδης Χρήστος, Καρταλίδου Ραφαηλία, Μπούτου Κυριακή. Απαγγέλλουν από την ομάδα "Γέφυρα" οι: Λεονάρντα-Αναστασία Καλοφώνου, Χρήστος Κώστας.
Παρεμβαίνει με τις νότες της ηλεκτρικής κιθάρας του ο Βασίλης Αλεξανδρίδης.
Ακολουθεί η εισήγηση, σχετικά με το έργο, του Θανάση Μουσόπουλου (Φιλόλογος-Συγγραφέας) με τίτλο "Σκηνές Καρουσέλ στην εξουσία του Εγώ και του Άλλου". Η Ευαγγελία Τυμπλαλέξη και ο Αλέξανδρος Τσαντίδης θα αναφερθούν στο έργο και στη συμπλοκή των δύο Τεχνών, Ποίηση και Εικαστική.
Το έργο παρουσιάζεται υπό τη μορφή θεατρικού δρώμενου. Απαγγέλλουν από τη θεατρική ομάδα του 2ου ΓΕΛ Ξάνθης οι: Αθανασιάδου Κυριακή, Ασημίδης Γιώργος-Μάριος, Γκοβέσης Χρήστος, Μπούταλη Άρτεμη, Καρταλίδης Χρήστος, Καρταλίδου Ραφαηλία, Μπούτου Κυριακή. Απαγγέλλουν από την ομάδα "Γέφυρα" οι: Λεονάρντα-Αναστασία Καλοφώνου, Χρήστος Κώστας.
Παρεμβαίνει με τις νότες της ηλεκτρικής κιθάρας του ο Βασίλης Αλεξανδρίδης.
Ακολουθεί η εισήγηση, σχετικά με το έργο, του Θανάση Μουσόπουλου (Φιλόλογος-Συγγραφέας) με τίτλο "Σκηνές Καρουσέλ στην εξουσία του Εγώ και του Άλλου". Η Ευαγγελία Τυμπλαλέξη και ο Αλέξανδρος Τσαντίδης θα αναφερθούν στο έργο και στη συμπλοκή των δύο Τεχνών, Ποίηση και Εικαστική.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου