Πόσο θα ήθελα…

Κυριακή 12 Αυγούστου 2018

Πόσο θα ήθελα να πλησιάσω…
Μα τόση φοβία να αγγίξω…
Αν όμως τη ζωή μου θα εκτινάσσω…
Και στα ερείπια θα καταλήξω;

Αν όμως δε μου βγει τελικά
Να σπάω κέφι ελαφρύ προσωρινά…
Και η καρδιά θα θέλει ξαφνικά
Να αγαπήσει αληθινά;

Κι αν απρόοπτα θα γίνεις ήλιος μου,
Για να μπορώ να ζεσταθώ στην αγκαλιά σου…
Ενώ εσύ θα κουρνιάζεις
Στη διάπλατα ανοιχτή καρδιά μου;

Κι αν απρόοπτα θα κουλουριάσω
Στην ψυχή σου για πάντα…
Και σε περιτυλίξω σαν μωρό
Με φροντίδες-γιρλάντα;

Κι αν δεν θα επιθυμώ
Μ’ εσένα να χωρίσω;
Κι αν τις δυνάμεις μου υπερτιμώ
Και δεν μπορώ να κάνω πίσω;

Και τότε τι; Να σφαδάσω…
Και στο κενό να πηδήξω;
Τόσο θα ήθελα να πλησιάσω…
Μα τόση φοβία να αγγίξω…

Νάρι Μπερισβίλι 


Μετάφραση 
Γ. Σοϊλεμεζίδης
2017


Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © 2015 Santeos
| Design By Herdiansyah Hamzah