Κορτσόπον είδεν όνερον (Καημοί της ξενιτιάς)

Τρίτη 8 Ιουνίου 2021


Κορτσόπον είδεν όνερονεκείτον με τον ξένον
κι όνταν εσκώθεν τον πουρνόν, κοιμάται μαναχέσσα.
Μαλών’, μαλών’ τα λώματα τ’ς και κρούει τα μαξιλάρια τ’ς.
-Μαξιλαρόπα μ’ άκλερα και ρούχα μ’ απαρδάλια,
ντ’ εποίκετε τον ξένον μου, το νέν το παλληκάρι;
-Κορτσόπον, μη κομπίεσαι σα ψεύτικα τ’ ονέρτα,
άμον καπνός χάνταν ατά κι άμον ισκιά διαβαίνε
κι άμον αέρας φύσεμαν, που πάει και ’κί γυρίζει.


★★★

λώματα = ρούχα,
απαρδάλια = κουρέλια, παλιόρουχα,
νέν = νιό, νέο.

 Κοπέλα ονειρεύτηκε

Με τον ξενιτεμένο της κοιμόταν στ’ όνειρό της
μα σαν ξυπνάει, τι να δει! Κοιμάται μοναχή της.
Μαλώνει με τα ρούχα της, χτυπάει τα μαξιλάρια.
-Μαξιλαράκια μου έρημα κι εσείς παλιόρουχα μου,
 τι κάνατε το ταίρι μου, το νιό το παλικάρι;
-Στα ψεύτικα τα όνειρα, κόρη μου, μη γελιέσαι,
σαν τον καπνό περνούν αυτά, χάνονται σαν τον ίσκιο
και σαν αγέρα φύσημα, που πάει και δεν γυρίζει.

Share

1 σχόλιο:

 
Copyright © 2015 Santeos
| Design By Herdiansyah Hamzah