Στα Θρανία της Αγάπης (Εύα Κιτράκου)

Τετάρτη 12 Ιουνίου 2019


Από το οπισθόφυλλο
Η Μαριάννα προέρχεται από δύο γονείς ταλαιπωρημένους, που αγωνίστηκαν να ορθοποδήσουν στην Αθήνα. Μέχρι τα δέκα της συμπεριφέρεται ως το «καλό παιδί» για να κερδίσει την αγάπη τους. 
Η καταπίεση των γονιών της και οι ιδιάζουσες συνθήκες μέσα στην οικογένειά της όμως, την οδηγούν σε ερωτικά μονοπάτια γεμάτα δράση και περιπέτεια που ούτε καν φανταζόταν ότι θα ζούσε.
 Πλησιάζοντας τα σαράντα πέντε, εφοδιασμένη πια με τον πλούτο των εμπειριών της, θα στρίψει το τιμόνι της ζωής της προς μια τελείως διαφορετική κατεύθυνση σε αναζήτηση της αληθινής, άνευ όρων αγάπης.



Η συγγραφέας
Γεννήθηκα στην Αθήνα όπου και ζω με τον σύζυγο και τα δύο παιδιά μου. Είμαι πτυχιούχος Αγγλικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου ειδίκευσης στη διδασκαλία της Αγγλικής. Τα τελευταία δεκατρία χρόνια εργάζομαι ως καθηγήτρια σε δημόσια σχολεία.

Ασχολούμαι με τις ξένες γλώσσες και διαβάζω λογοτεχνία, ελληνική και ξένη, από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου. Στα ενδιαφέροντά μου συγκαταλέγονται επίσης η ψυχολογία, το κολύμπι και ο χορός. Το μυθιστόρημα που κρατάτε στα χέρια σας αποτελεί το πρώτο μου συγγραφικό εγχείρημα.

Η παρουσίαση του νέου μυθιστορήματος με τίτλο "Στα Θρανία της Αγάπης" θα γίνει στο Cafe Πολυχώρο Αίτιον Τζιραίων 8-10 Μακρυγιάννη την Πέμπτη 13 Ιούνη στις 19.00
Για το βιβλίο, εκτός από τη συγγραφέα θα μιλήσουν ο Χατζηιωάννου Βασίλειος (Φιλόλογος-Εκπαιδευτικός) και η Αθανασία Μαρκουλή-Μποντιώτη (Φιλόλογος, Διδάκτωρ ΕΜΠ).

Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © 2015 Santeos
| Design By Herdiansyah Hamzah