Η Ράισα το 'σκασε

Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2019


Από το οπισθόφυλλο
Το παρόν βιβλίο είναι το πρώτο της σειράς «Σχολικά Παραστρατήματα»
Ένας μεσόκοπος άντρας γύρω στα πενήντα, με φθαρμένα ρούχα και ένα μαύρο σακάκι, μπήκε μέσα. Κοίταζε γύρω του σαν χαμένος, δεν τον είχα ξαναδεί στο σχολείο. «Καλημέρα σας, είστε ο πατέρας της Ράισα;» ρώτησα βιαστικά. «Όχι, ο θείος της…» μου διευκρίνισε διστακτικά. «Η Ράισα αγνοείται από χθες το βράδυ» πρόσθεσε χαμηλόφωνα, κοιτάζοντας κάτω. «Περάστε στο γραφείο μου» του είπα έκπληκτος. «Μα καλά, σας έχω ειδοποιήσει από χτες το μεσημέρι», συνέχισα επικριτικά. Η έκπληξή μου είχε μετατραπεί σε θυμό τώρα. «Η Ράισα έκανε κοπάνα από το σχολείο δύο ώρες στο τέλος της μέρας, τηλεφώνησα στην μητέρα της και την ενημέρωσα, δεν ανησυχήσατε;» ρώτησα απότομα. «Είχαμε δουλειές, δεν μπορούσαμε», μου απάντησε κοφτά. Στο ύφος του διέκρινα μια έκφραση ενοχής. Ποιος δεν θα είχε, αν είχε χάσει το παιδί του από δική του αμέλεια. «Δεν μπορούσατε; Και τώρα τι κάνετε εδώ;»
Σε κάποιον ειδικό, τα σημάδια είναι εμφανή: Παραμέληση ανηλίκου, κοινωνικός αποκλεισμός, ύποπτες παρέες, μοναξιά. Και μετά γίνεται η έκρηξη, η φυγή του παιδιού από το σπίτι και η αναζήτηση μιας καλύτερης τύχης, που τις περισσότερες φορές μόνο περιπέτειες και κακουχίες φέρνει.Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται την αγωνιώδη αναζήτηση του εφήβου να ανήκει σε μία ομάδα, να είναι κοινωνικά αποδεκτός, θυσιάζοντας κάθε αναστολή στον βωμό της κοινωνικής ενσωμάτωσης. Αυτή είναι η ιστορία της Ράισα και του Νικόλα, αλλά και τόσων άλλων παιδιών δίπλα μας.

Ο  συγγραφέας
Ο Γιώργος Κεραμιδάς σπούδασε στη Νέα Υόρκη, από όπου πήρε πτυχίο στη Φυσική και μεταπτυχιακό στη Φυσική και Ηλεκτρολογία. Από το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο της Αθήνας πήρε ειδίκευση στη Γνωσιακή Επιστήμη, με έμφαση στις θεωρίες μάθησης. Παράλληλα, ασχολήθηκε με τη Συμβουλευτική Ευαίσθητων Ομάδων και την Προσωπική Ανάπτυξη, παρακολουθώντας μαθήματα του Πανεπιστήμιου Αιγαίου, σεμινάρια και διαλέξεις.
Εργάστηκε επί σειρά ετών ως Τεχνικός Σύμβουλος και αργότερα ως Υπεύθυνος του Τεχνικού Τμήματος, επιβλέποντας έργα Τηλεματικής και ΕΠΕΤ του 2ου ΚΠΣ για τον ιδιωτικό φορέα. Στη συνέχεια διορίστηκε καθηγητής Πληροφορικής. ‘Επειτα, ως υπεύθυνος ΠΛΗΝΕΤ της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α’ Αθήνας, επόπτευε τα εργαστήρια πληροφορικής της Διεύθυνσης. Οργάνωσε πλήθος σεμιναρίων, ενώ συντόνισε και διηύθυνε την επιμόρφωση των καθηγητών Πληροφορικής της Α’ Αθήνας στο μέτρο 4.1 της Κ.τ.Π.
Τα τελευταία χρόνια διατέλεσε Διευθυντής σε γυμνάσιο όπου εισήγαγε πλήθος καινοτόμων προγραμμάτων, όπως Συνεργατική Μάθηση, WRS Robotics, LEGO Mindstorms, σεμινάρια διδακτικής και προσωπικής ανάπτυξης, hip-hop, μαγειρική, αλλά και προγράμματα σίτισης για τις ευπαθείς ομάδες της περιοχής. Είναι παντρεμένος και έχει τέσσερα παιδιά. Αθλείται συστηματικά και παίρνει μέρος σε αγώνες τριάθλου.

Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © 2015 Santeos
| Design By Herdiansyah Hamzah