Το μυστικό της Γρηγορίας

Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2017

Οι Εκδόσεις iWrite και η συγγραφέας Παρασκευή Λουκά παρουσιάζουν το παιδικό βιβλίο "Το μυστικό της Γρηγορίας", σε εικονογράφηση του Ανδρέα Σωτήρχου, στον Πολυχώρο Πολιτισμού Αίτιον, στην Αθήνα.


Λίγα λόγια για το βιβλίο
Εσείς την ξέρετε την Γρηγορία; Είναι η άτακτη, πεισµατάρα και αρκετά ζηλιάρα χελώνα. Ζει στο σπίτι του Στέφανου, που είναι χτισµένο µέσα σ’ ένα κτήµα. Μαζί τους ζουν ο Σπύρος, ένας βάτραχος λίγο τεµπέλης και η Δοξούλα, µια ψευδή κότα, που όλη την ώρα κάνει φιγούρες µε το πατίνι της. Ένα νέο µέλος µπαίνει στην παρέα! Ο Αυγουστής… ένα πανέµορφο λευκό άλογο. Το τελευταίο δεν αρέσει και πολύ στην Γρηγορία που αποφασίζει: ΑΠΑΓΩΓΗ!
Θα τα καταφέρει να τον διώξει;
Το κτήµα, όµως, φανερώνει ένα µεγάλο και καλά κρυµµένο µυστικό.Θα το µάθουµε άραγε;
Ένα σύγχρονο παραµύθι για παιδιά 3-6 ετών γεµάτο αγάπη και αληθινούς φίλους!
ΠΡΟΣΟΧΗ
Είναι µόνο για παιδιά που ξέρουν να κρατάνε µυστικά.

 

Δείτε περισσότερα για το βιβλίο πατώντας εδώ.

Λίγα λόγια για τη συγγραφέα
Το όνοµά µου είναι Παρασκευή Λουκά. Γεννήθηκα στις 30 Νοεµβρίου 1985 στην Αθήνα και είχα την τύχη να µεγαλώσω σε ένα υπέροχο µέρος, την Μαλεσίνα Φθιώτιδος. Στα 18 µου έφυγα για να σπουδάσω σε έναν ακόµα υπέροχο τόπο, στην Κρήτη και συγκεκριµένα στο Α.Τ.Ε.Ι Ηρακλείου και στο τµήµα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Παράλληλα µε τις σπουδές µου εργαζόµουν σε παιδότοπους.

Να σας πω ένα µυστικό µου; Από µικρή µου άρεσε να αλλάζω τις ιστορίες και να τις φτιάχνω όπως θέλω εγώ και να τις κάνω δικές µου. Έπειτα από πολλές αναζητήσεις και ταξίδια, ανακάλυψα την αγάπη και κλίση µου στη συγγραφή παιδικών διηγηµάτων. Μου αρέσει να γράφω και να διαβάζω παραµύθια για µικρούς αλλά και για µεγάλους. Έχω παρακολουθήσει σεµινάρια Δηµιουργικής Γραφής.
Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © 2015 Santeos
| Design By Herdiansyah Hamzah