Σούλα Παπαδοπούλου - Νικολαΐδου: Το παρελθόν σε κρατά...

Παρασκευή 28 Ιουλίου 2017

Δράμα - Θεσσαλονίκη — Νάουσα
Πρέσπα - Καλλιθέα — Γράμμος — Μπουρέλι — Ελμπασάν
Ρωσία ... Ελλάδα
Πόντια νεα γυναίκα (Λίας  Ελευθεριάδου)

Το αύριο, σαν έρθει, θα ’ναι σήμερα
το σήμερα, σαν περάσει, θα ’ναι χθες
Κι οι αναμνήσεις του χθες
είναι το παρελθόν, που σε κρατά, δεν πεθαίνει
Μιλώ με μένα, για γεγονότα που έζησα.
Χαίρομαι, θυμώνω, γελώ, δακρύζω.
Προσπαθώ να μάθω, να μάθω την αλήθεια,
πόσες πλευρές έχει!
Δεν έχω τίτλους, οικόσημα,
απλά είμαι Ελληνίδα, Γυναίκα, Σύζυγος, Μάνα.
Μιλώ απλά, γράφω απλά, μια αλήθεια,
 την αλήθεια της ζωής μου.
Τη γράφω, χωρίς φανταστικές εκφράσεις,
 ποιητικές εικόνες, γιρλάντες, κορδέλες...
Τώρα ξέρω
Για μένα, απλά, ξημέρωσε νωρίς,
ήρθε νωρίς το απόγευμα...
Σε λίγο θα νυχτώσει, κι εγώ περιμένω...
Περιμένω
Το σήμερα να γεννηθώ, να ζήσω.
Έχω να κάνω τόσα πολλά!...
Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © 2015 Santeos
| Design By Herdiansyah Hamzah