ΑΛΗΣΜΟΝΗΤΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ

Κυριακή 23 Αυγούστου 2015

Από του χρόνου την ομίχλη σε κοιτώ
και βουρκώνω, πατρίδα μου,
του Πόντου γη αγαπημένη.
karakapan

Φωτιές που με καίνε, οι πληγωμένες σου θύμησες!
Και πονώ στην ορφάνια μας
-     τη δική σου και τη δική μου -
έωλος στη σιωπή του αδυσώπητου χρόνου.

Στις ανεπούλωτες πληγές σου
τη ζωή μου μετρώ βήμα-βήμα. Μια ζωή,
που απόμεινε γαντζωμένη από χρόνια
στου σπιτιού μου τη βυσσινιά-
αχ και να την πότιζα με τα δάκρυα μου.

Στις γειτονιάς μου το στενό δρομάκι
απόμεινε η μνήμη μου
κι ακόμα εκεί - πάντα εκεί - σεργιανάει.
Εκεί σ' αποζητώ, πατρίδα πανέμορφη!
Εκεί στου Πόντου τα πανάρχαια χώματα
σας ακολουθώ χρόνια τώρα,
αλησμόνητες πατρίδες,
-     «Τραντέλλενας» κι εγώ -
και προσκυνώ το Γολγοθά σας.

Νεόφυτος Ιορδανίδης

Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © 2015 Santeos
| Design By Herdiansyah Hamzah