Σατιρικοί στίχοι: Το όνειρο 'μ

Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

Ατώρα όπως εγέρασα και πολλά πράματα είδα
 είδα και έναν όρωμαν σην Κόλασιν επήγα
 και τοπλαέφταν οι διαβόλ εμέν να εξετάζνε
και με  νόμους ντο έχνε εμέναν να δικάζνε
κερχίνεσαν να ερωτούν ντεποίκα αφκά σον κόσμον
αν είμαι τρανός αμαρτωλός κι αν εποίκα και φόνον
για αν έμ χριστιανός πέγνα σην Εγκλησίαν
 για έκλεφτα και έρπαζα και και δίνα σημασίαν
 και πόσα αοίκα κι άλλα πα όλον ερωτούνε
 κι ολόγερα οι δικασταί κάθουνταν και ακούνε
αν και εκειν έξεραν και έχνατα γραμμένα
 εθέλναν να ακούγνατα όλα αρ απεμέναν
 κεγώ τερώ ολόγερα ντο τσοάπ για να δίγω
 γιατί ότι ερώταναν κάτ’ είχα απ’ ολίγον
κερχίνεσεν ο πρόεδρον και ερωτά άψε σβύσε
πόσα χρόνων ντο τέχνην ες και ντο μιλέτ είσαι
 κ’ εγώ τσοάπ κι δίγατον νουνίζω ντο να λέγω
ψέματα για αληθινά με ντο τρόπον να φέβω
 κι όλον αδά κι ακεί τερώ και όλον πα νουνίζω
 ατσάπα ντο εφτάγω ατον να φοβερίζω
 ατότε σίτ ενούνιζα ο νούσημ εταράεν
 κ’ επάτεσα κεκούικσα κι ατός πα εχπαράεν.
Κι είπατον εγώ δυνατά κλέφτες κείμαι και ψέφτες
και να εξέρτς εσύ καλά εγώ είμαι Κρωμέτες
κι ατότε αναχάρα εγώ αμάν εγνέφσα
και σίτ γύριζα το κουμπίν και το φως αμάν έπσα
κι έφερα το σιέρ σο κατσίμ και έμουν ιδρωμένος
και όπως’ άλλο ντο να λέγωσας λίγον κατουρεμένος.

Γεώργιος Φερτινίδης


Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © 2015 Santeos
| Design By Herdiansyah Hamzah