ΙΕΡΟΣ ΕΡΩΤΑΣ

Παρασκευή 1 Απριλίου 2016

Ποιητική συλλογή


Οι Πρότυπες Εκδόσεις Πηγή και η συγγραφέας Ειρηάννα Γιαλιτάκη σας προσκαλούν στη νέα εκδήλωση παρουσίασης του βιβλίου μας με τίτλο "Ιερός Έρωτας" που θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 4 Απριλίου, στο Polis Art Cafe (Πεσμαζόγλου 5), στις 19:30.

Από το κείμενο του οπισθόφυλλου...
Λείπει η αύρα που με σκέπαζε ακόμη και όταν ήταν μακριά μου. Φοβάμαι εμένα. Εμένα που κάνω στην άκρη να περάσει η μοναξιά και να κάνει κατάληψη στον Ιερό μου Έρωτα. Στον Έρωτα που γεννήθηκε μαζί μου στην πρώτη ανάσα μου και μαζί μου θα είναι και στην τελευταία.

Γνωρίστε την συγγραφέα

Η Ειρηάννα Γρ. Γιαλιτάκη κατάγεται από την Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου και από το Ηράκλειο της Κρήτης. Γεννήθηκε το 1971 στις 10 του Μάη στην Αθήνα όπου και διαμένει. Έχει σπουδάσει παραϊατρικά επαγγέλματα (Τεχνολόγος Ιατρικών και Βιολογικών Εργαστηρίων) και Διακόσμηση – Χειροτεχνία. Έχει επίσης εργαστεί επί σειρά ετών ως ερμηνεύτρια του έντεχνου, ρεμπέτικου και παραδοσιακού τραγουδιού. Η μεγάλη όμως αγάπη της είναι η γραφή. Ο «ΙΕΡΟΣ ΕΡΩΤΑΣ» είναι η πρώτη ποιητική της συλλογή.


Πότε;  Δευτέρα 4 Απριλίου, στις 19:30
Που; Polis Art Cafe (Πεσματζόγλου 5)
Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © 2015 Santeos
| Design By Herdiansyah Hamzah