Από το οπισθόφυλλο
ΕΝΑ ΜΟΝΑΔΙΚΟ
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ
ΔΥΣΚΟΛΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ
ΔΥΣΚΟΛΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Τα δύσκολα
συναισθήματα που εκφράζουν τα παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας όπως
μοναξιά, πόνο, τρόμο, λύπη, στεναχώρια, θλίψη, ματαίωση, θυμό, πείσμα,
απογοήτευση, φόβο απαιτούν από τους ενήλικες φροντιστές διακριτικότητα,
ευαισθησία, φαντασία και γνώση στη διαχείρισή τους! Οι έξι ιστορίες προσφέρουν
στον αναγνώστη καινοτόμες, σύγχρονες και αποτελεσματικές πρακτικές
αντιμετώπισής τους. Μέσα σε αυτές τις μικρές ιστορίες καταπιανόμαστε με
προβλήματα που καθημερινά αντιμετωπίζουν παιδιά και οι φροντιστές τους, γονείς
και εκπαιδευτικοί, οι οποίοι καλούνται να τα βοηθήσουν για να τα ξεπεράσουν.
Το
επιστημονικό υπόβαθρο και οι τεχνικές κάθε ιστορίας βασίζονται στα έργα των:
Dr Siegel, Md & Tina Payane Bryson, PHD (2011) The Whole Brain Child, Delacorte Press, New York. Δημιουργική Μετάφραση-Επεξεργασία: Brace Social Coop και Thomas Gordon (2009)τα μυστικά του Αποτελεσματικού Γονέα.
Dr Siegel, Md & Tina Payane Bryson, PHD (2011) The Whole Brain Child, Delacorte Press, New York. Δημιουργική Μετάφραση-Επεξεργασία: Brace Social Coop και Thomas Gordon (2009)τα μυστικά του Αποτελεσματικού Γονέα.
Οι ιστορίες
με τις τεχνικές είναι:
• Δεν την παίζουν οι φίλες της στο διάλειμμα. Τα συναισθήματα έρχονται και φεύγουν.
• Αποτυγχάνει στο τεστ των μαθηματικών. Η ρόδα της επίγνωσης.
• Δεν είπε καλά το ποίημά της στη σχολική γιορτή. Συζήτηση με τον εαυτό (selftalk).
• Φωνάζει στο Super Market για να του αγοράσουν κάτι. Κάθετα όρια, ξεκάθαρη συζήτηση, επιβολή συνέπειας.
• Δεν θέλει να φάει το φαγητό της. Εμπλέξτε το μην το εξαγριώνετε: απευθυνθείτε στον άνω εγκέφαλο.
• Φοβάται να κοιμηθεί. Αλλάξτε τις εικόνες.
• Δεν την παίζουν οι φίλες της στο διάλειμμα. Τα συναισθήματα έρχονται και φεύγουν.
• Αποτυγχάνει στο τεστ των μαθηματικών. Η ρόδα της επίγνωσης.
• Δεν είπε καλά το ποίημά της στη σχολική γιορτή. Συζήτηση με τον εαυτό (selftalk).
• Φωνάζει στο Super Market για να του αγοράσουν κάτι. Κάθετα όρια, ξεκάθαρη συζήτηση, επιβολή συνέπειας.
• Δεν θέλει να φάει το φαγητό της. Εμπλέξτε το μην το εξαγριώνετε: απευθυνθείτε στον άνω εγκέφαλο.
• Φοβάται να κοιμηθεί. Αλλάξτε τις εικόνες.
Ο συγγραφέας
Ο Βασίλης
Σταθάτος έχει σπουδάσει Συμβουλευτική, Παιδαγωγικά και Παιδοψυχολογία.
Είναι Εκπαιδευτής Ενηλίκων σε Δ.Ι.Ε.Κ. και Σχολών Γονέων, Σύμβουλος Ψυχικής
Υγείας, Οικογενειακός Σύμβουλος και Εκπαιδευτικός.
Παράλληλα,
συντονίζει επιμορφωτικά σεμινάρια όπως: «Τα Μυστικά του Αποτελεσματικού Γονέα»,
«Αντί-Bullying Γονέων και Δασκάλων», «Τρέφοντας τον Παιδικό Νου», «Στηρίζοντας
τον Εφηβικό Νου», «Θετικοί γονείς, Χαρούμενα παιδιά» κ.α., τα οποία
απευθύνονται σε γονείς, οικογένειες, επαγγελματίες φροντιστές προσχολικής
ηλικίας και εκπαιδευτικούς.
Είναι
επιστημονικά υπεύθυνος του Κέντρου Ψυχολογικής Υποστήριξης και Ειδικών
Θεραπειών (ΚΕ.Ψ.Υ.Ε.Θ.) Κερατσινίου – Πειραιά (Παράρτημα Αθηνών).
Από το
2011 υποστηρίζει συμβουλευτικά παιδιά, εφήβους, γονείς και ομάδες γονέων σε
θέματα διαπαιδαγώγησης, επικοινωνίας και συμπεριφοράς. Παρέχει ατομική
συμβουλευτική και συντονίζει ομάδες ενηλίκων σε ζητήματα άγχους, διαχείρισης
συναισθημάτων, προσωπικής ανάπτυξης, αυτογνωσίας, διαπροσωπικών σχέσεων κ.α.
Facebook:
vasilstath, vasilis stathatos
Η
παρουσίαση του βιβλίου με τίτλο "Η Ομίχλη των Παιδικών
Συναισθημάτων" θα πραγματοποιηθεί στο Cafe Αίτιον Τζιραίων 8-10 Αθήνα
(στάση μετρό Ακρόπολη), το Σάββατο 1 Φλεβάρη στις 12:00
Για το βιβλίο, εκτός από τον συγγραφέα, θα μιλήσουν οι: Απόστολος Βούρδας (Παιδοψυχίατρος) και Μαρία Μαγγανάρη (Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου