Ο τρομοκράτης μέσα μου

Τετάρτη 3 Μαΐου 2017

Οι Πρότυπες Εκδόσεις Πηγή και ο συγγραφέας Κώστας Καρυοφυλλίδης , σας παρουσιάζουν το νέο τους βιβλίο με τίτλο "Ο τρομοκράτης μέσα μου".
 
Από το οπισθόφυλλο...
Όποιος πιστεύει σε λογικές αυτοφυίας και αυτοευφυίας, πλανάται. Η δηµιουργία και η πορεία µας µέσα στο χρόνο, δεν είναι παρά ένα ατελείωτο «ταξίδι» συγκεκριµένων και συγκεχυµένων γονιδίων.
Μόνο έτσι µπορούσα να εξηγήσω τη λατρεία µου για τη θάλασσα (Ναύτης σε Βαριά Φανέλα).
Το θέαµα ήταν ξεκαρδιστικό! Σουρεαλιστική απεικόνιση ενδεούς πόρνης του Νότου! «Πριν την εκτέλεση, θέλουν να γελοιοποιήσουν και να ταπεινώσουν τον περήφανο τροµοκράτη που έχω µέσα µου», σκέφτηκα, «αλλά από την άλλη, γελοιοποιούµαι και εγώ» (Ο Τροµοκράτης Μέσα µου).
Ήµουν γεννηµένος για να καταστρέφω ωραίες εικόνες, όχι για να τις φτιάχνω! Έπρεπε να συµφιλιωθώ µε την ιδέα ότι στον τοµέα αυτόν ακόµη και το «τίποτα», ήταν συχνά ο «τακτικός στόλος» ενώ εγώ το «πειρατικό ασκέρι» πάντα! (Όριο Ηλικίας).
Τρία διηγήµατα λοξής και περιπαικτικής µατιάς σε δυσχερείς περιστάσεις του βίου ή αλλιώς πώς ο αυτοσαρκασµός και η σκωπτική διάθεση ανάγεται σε δραστική µέθοδο υπονόµευσης αυτών.
Δείτε περισσότερα για το βιβλίο εδώ.


Λίγα λόγια για τον συγγραφέα...

Γεννηµένος την 4η Ιουλίου, o Κώστας Καρυοφυλλίδης πιστεύει ότι ο Oliver Stone γύρισε την οµότιτλη ταινία για να τιµήσει τα… κορυφαία κοσµοϊστορικά γεγονότα των τριών προηγούµενων αιώνων: τη γέννηση της «Μέκκας» του κινηµατογράφου, µε τη Διακήρυξη της Ανεξαρτησίας των ΗΠΑ την 4η Ιουλίου 1776, το θάνατο του Charles Henri Sanson, του µεγαλύτερου δήµιου της Γαλλικής Δηµοκρατίας και προπάππου του δήµιου του δικού του τροµοκράτη, στις 4 Ιουλίου 1806 και τη γέννηση του ιδίου, στην Έδεσσα, την 4η Ιουλίου 1959! Αποφοίτησε το 1982 από τη Νοµική Σχολή του ΑΠΘ, µε πρότυπό του τον Al Pacino στην ταινία «Και Δικαιοσύνη για όλους» (“And justice for all”). Ειδικεύτηκε (1983-1985) στο Ευρωπαϊκό Δίκαιο (LL.M) στο Universite Libre de Bruxelles (U.L.B). Είναι Δικηγόρος του Δικηγορικού Συλλόγου Έδεσσας από το 1986 και φοβάται ότι µετά από τριάντα χρόνια στα βήµατα του προτύπου του, πλησιάζει µαζί του στην «Ταπείνωση» (“The Humbling”).
Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © 2015 Santeos
| Design By Herdiansyah Hamzah